Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:15:06 GMT

دستگیری ۳ سارق در آستانه اشرفیه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۵۵۷

دستگیری ۳ سارق در آستانه اشرفیه

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ۳ سارق قطعات، تجهیزات و محتویات داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگرد‌های پلیسی متهمان ۳۷، ۳۴ و ۴۱ ساله را در این پرونده‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را در منزل یکی از سارقان در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

سرهنگ روشن قلب با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات، تجهیزات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: سارقان اموال سرقتی را به یک مالخر ۴۹ ساله در آستانه‌اشرفیه فروخته بودند.

وی افزود: پس از هماهنگی مجدد قضایی مالخر ۴۹ ساله نیز در منزل خود دستگیر و پس از مواجهه با سارقان لب به اعتراف گشود و تایید کرد که اموال را به یک فرد ناشناس ضایعات‌خر فروخته است.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به قفل‌های مطمئن و عدم پارک خودرو در خیابان‌های خلوت هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از تالارهای مناطق اطراف کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ساعات و شیوه‌های به کار گرفته شده در سرقت، اطلاعات گردآوری شده در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت و در نهایت یکی از سارقان حین سرقت توسط عوامل کلانتری ۱۲ چمران دستگیر شد.

به گفته سرهنگ لطیفی، متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات پلیس به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت از تالارها و باغ ویلاهای اطراف شهر کرج با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز از دستگیری همدست متهم خبر داد و بیان کرد: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه نیز خبر داد و گفت: سارقان معمولاً اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که فاقد تجهیزات ایمنی است، بنابراین شهروندان می‌توانند با تجهیز اماکن خود به دوربین مداربسته و دزدگیر سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

کد خبر 6083711

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج