Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به به‌کارگیری تجهیزات برای تخلیه و دفع آب‌های جمع‌آوری شده در منطقه عین ۲ و منطقه جنب میدان تره‌بار گفت: نیروهای بسیجی و سپاه در این زمینه مستقر شده‌اند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به استقرار نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران در منطقه عین 2 با توجه به درخواست مسئولان، اظهار داشت: براساس ارزیابی‌ها سطح آب بسیار بالا است و 30 پمپ 4 و 6 اینچی باید به‌کار گرفته شود تا بتوان آب را از منازل خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دوشنبه پمپ فوق سنگینی را در منطقه جنب میدان تره بار قرار دادیم که خروجی هر لوله آن 20 اینچ است که در مجموع 80 اینچ آب را به بیرون دفع می‌کند.

اهواز| بخشی از محور شادگان ـ دارخوین شکافته شد؛ بالا بودن سطح آبوضعیت میدان میوه و تره‌بار اهواز به حالت عادی برگشتمسیر ریلی خرمشهر‌ ــ اهواز ــ اندیمشک ترمیم شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: ورزشگاه غدیر نیز آب گرفته با این اقدام آب موجود را از مناطق مختلف دفع کرد.

به گزارش تسنیم باتوجه به سیل اخیر در خوزستان و آب‌‌گرفتگی برخی از مناطق، به دلیل فروکش کردن سیل، در مرحله فعلی آب‌های جمع‌آوری شده باید تخلیه و به کارون و دیگر نقاط منتقل شود.

انتهای پیام/ح

 

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی