Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@11:12:45 GMT

جابجایی بیش‌از 57هزار مسافر توسط هما در نوروز 98

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۶۵۴

جابجایی بیش‌از 57هزار مسافر توسط هما در نوروز 98

تین‌نیوز | 

در ایام نوروز ۱۳۹۸ بیش از ۱۵۷ هزار مسافر با هزار و ۶۰۱ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» جابجا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آمار منتشر شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می‌دهد که که در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸، هزار و ۶۰۱ پرواز نوروزی توسط این شرکت انجام شده و بیش از ۱۵۷ هزار مسافر با این پروازها جابجا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعات نشان می‌دهد که پروازهای داخلی با انجام ۱۱۰۳ پرواز وجابجایی بیش از ۸۳ هزار مسافر، بیش از ۶۸ درصد کل پروازها و ۵۲ درصد از جابجایی مسافران نوروزی هما را به خود اختصاص داده‌اند و ضریب اشغال صندلی در این بخش بیش از ۷۵ درصد بوده است.

همچنین در این ایام ۴۹۸ پرواز خارجی، ۷۴ هزار مسافر بین‌المللی ایران‌ایر را جابجا کرده‌اند و ضریب اشغال صندلی در این بخش بیش از ۷۰ درصد برآورد شده است.

دراین ایام مقدار ۴۵۳ تن بار ومرسولات پستی توسط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما » حمل شده است. بیشترین باردراین مدت در شبکه پروازی بین المللی حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ،بیش از ۳۶ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این اطلاعات میزان تاخیر در پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در ایام نوروز ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است که این مهم حاصل برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی کامل مجموعه در انجام پروازهای به موقع بوده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافران نوروزی ایران ایر هواپیمایی هما جابجایی مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان، گفت: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تاکنون، دو میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد، اظهار داشت:  از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 تاکنون استقبال گردشگران در استان حدود 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در بخش خودرویی نیز حدود 400 هزار خودرو در این مدت جابه‌جا شده است، گفت: با توجه به حجم تعطیلات بنادر و اسکله‌ها به دلیل ناپایداری جوی و دریایی در استان، درحال حاضر مشکلی‌ از نظر جابه‌جایی مسافران و گردشگران وجود ندارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به تمامی مسافران نوروزی توصیه کرد که ضمن رعایت نکات ایمنی از مسیرهای مجاز دریایی رفت‌وآمد کنند‌.

عباس‌نژاد گفت: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 تاکنون، دو میلیون و 800 هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • دومین استان پرتردد کشور در نوروز با بیش از ۵ میلیون مسافر
  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی