Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:25:27 GMT

کالا برگ نفت سفید ویژه بهار 98 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۶۵۷

کالا برگ نفت سفید ویژه بهار 98 اعلام شد

رشت- ایرنا- شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان طی اطلاعیه ای کالا برگ های ویژه بهار 98 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه نسخه ای از آن برای ایرنا نمابر شده آمده است : به علت برودت هوا و رفاه حال مصرف کنندگان نفت سفید استان ، کالابرگ های جدید به شماره های 129 ، 229 ، 329 و 529 به میزان 210 لیتر برای دریافت نفت سفید اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درادامه این اطلاعیه تاکید شده است که کالابرگ ها تا سی و یکم خرداد ماه سال جاری دارای اعتبار دریافت است .
به گزارش ایرنا، طی فروردین ماه امسال، دومیلیون و 143 هزار و 500 لیتر نفت سفید درقالب دو فقره کالابرگ توزیع شد که ازاین مقدار 739 هزار و 600 لیترمربوط به مناطق صعب العبور بوده واین میزان معادل 33 درصد سهمیه مناطق صعب العبور است .
استان گیلان درحال حاضر دارای 20 هزار و 818 خانوار مصرف کننده نفت سفید می باشد و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط 179 فروشندگی فعال و ازطریق 9 ناحیه ( رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) انجام می شود .
7296 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت پخش فراورده هاي نفتي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود

مجیدحیدریان گفت: مطابق با برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد باید ۱۱۷ بازرسی از مراکز خدماتی استان سمنان انجام شود که تا کنون ۶۴ بازرسی انجام شده است و در این بازرسی‌ها کیفیت خدمات و کالاها رضایت‌بخش بود.

وی اظهار کرد: طرح ویژه عیدانه استاندارد با هدف احقاق حقوق عامه مردم، خدمت رسانی شایسته، فرهنگ سازی و پاسخگویی مسوولانه و شفاف در قبال ذینفعان، ارزیابی انطباق خدمات از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی توسط ادارت کل استاندارد در استان سمنان همزمان با سراسر کشور از پانزدهم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح ویژه عیدانه استاندارد شامل بازرسی از خدمات مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، فروشگاه‌های زنجیره ای، میدان‌های میوه و تره‌بار، خشکبار و عرضه شیرینی، رستوران و قهوه خانه، خدمات قالیشویی، خدمات اتوبوسرانی، خدمات راه آهن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان