Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگویی مطلق، کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: در صورت وجود کشتارگاه تخصصی برای شتر مرغ در استان علاوه بر سرمایه‌های جانبی می‌توانیم از محصولات شتر مرغ که شامل پر و پوست و روغن است بهره وری زیادی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در خراسان جنوبی ۳۵ واحد پرورش شتر مرغ با ظرفیت تولید ۱۰ هزار نود هزار قطعه وجود دارد که ۷ واحد توام و ۸ واحد به صورت مولد و ۲۰ واحد به صورت پرورشی هستند.


کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان گفت: در سال گذشته تعداد ۲۲۰ قطعه شتر مرغ کشتار داشته ایم که از این کشتار نزدیک به ۸ هزار ۹۰۰ کیلو گوشت حاصل شده است.


زنگویی مطلق افزود: لاشه کشتار شتر مرغ به دو صورت کامل و بسته بندی قابلیت بهره برداری را دارد و در صورتی که استان مقصد شرایط کامل را داشته باشد هم از لحاظ دمایی و هم از لحاظ ظاهری در موافقت لاشه به صورت کامل ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ب


فعالیت ۳۵ واحد پرورش شتر مرغ در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب احمدزاده رمان‌نویس، مستندساز و نویسنده در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل برای کشتار مردم بیگناه غزه یاداشتی با عنوان «اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی» منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است:

«هشداری برای امنیت جانی همه ما ساده دلان شرقی که از گوشی همراه و نرم افزارهای گوگل استفاده می‌کنیم.

در زمان جنگ ایران و عراق، تک خمپاره اندازهای محدودخودی در شهر محاصره شده آبادان با وضعیت دشواری روبه‌رو شدند بدین شکل که با هر شلیک برای جلوگیری از آتشباری دشمن بر مردمان محاصره شده شهر مورد اصابت بسیار نزدیک و دقیق توپخانه سنگین ارتش بعثی قرار می‌گرفتند که بعدتر مشخص شد این برتری دشمن به واسطه استفاده از رادار موقعیت یاب شلیک بسیار پیشرفته‌ای به نام (سامبلین) صورت می‌گرفت که به‌وسیله غرب در اختیار صدام قرار گرفته بود که خاطره اش را به‌صورت داستانی در کتاب «شطرنج با ماشین قیامت» آوردم.

بعد از گذشت دهه‌ها، این گزارش را دیدم که در کشتار وحشتناک و فجیع مردم غزه، ارتش اسراییل با دهشتناکی به‌جای سخت افزارهای قدیمی از ماشین قیامت خاص نرم افزاری خود با استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل رونمایی کرده که بسیار جنایتکارانه‌تر و غیرمردمی تر از رادار سامبلین بعثی‌هاست و آن اینکه به جای قبضه شلیک کننده، تمامی آدم های غزه را بی هیچ ترحمی رتبه بندی و به صورت اتوماتیک و با هر تعداد خانواده در منزل دستور کشتار می‌دهد. این خصیصه تصمیم گیری سیستم موسوم به (اسطوخودوس) به‌ جای عامل انسانی قاتل، باعث شده تا خونسردی کامل در کشتار برای نظامیان اسراییلی ایجاد و بار گناه عاطفی کشتار زنان و کودکان در غزه را از روان خود در لحظه تصمیم گیری برداشته و به گردن هوش مصنوعی بیاندازند.

لازم به ذکر است که در زمان جنگ ویتنام نیز ارتش امریکا با مهمات های موسوم به (شلیک کن و فراموش کن) سعی در فرار عاطفی برای خلبان های رها کننده موشک از کیلومترها دورتر بر مواضع ویت کنگ ها در روستاهای منطقه داشت که با فراگیری تصاویر تلویزیونی و دیده شدن جنجالی این کشتارها توسط مردم کشورشان، باعث خنثی شدن این ترفند و تظاهرات های ضدجنگ در آمریکا و در نتیجه سقوط دولت لیندون جانسون شد.

و اکنون این اسراییل است که به روش پیچیده تر تصمیم گیری نهایی نرم افزار و ماشین به جای عامل انسانی برای کشتار رسیده است.»

گزارش «پایگاه شنود» در شبکه الجزیره را که در صحبت با تعدادی خبرنگار و محقق ابعاد این ماجرا را بررسی کرده است اینجا ببینید.

کد خبر 6086118 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است