Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@13:12:44 GMT

دستگیری قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۷۲۸

دستگیری قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان امروز چهارشنبه، 4 اردیبهشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در یکی از محلات شهر کرمان، بلافاصله ماموران کلانتری 14 این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران کلانتری 14 در محل، مشاهده شد جوانی 24 ساله به ضرب چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که این فرد به علت جراحات وارده فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به متواری شدن عاملین این قتل از محل وقوع تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی ماموران محل اختفای عاملین نزاع که سه برادر بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.
فداء بیان کرد: این افرد در ابتدا منکر جرم خود شدند اما در نهایت پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات موجود یکی از آنان به قتل جوان 24 ساله در یک نزاع اعتراف و متهمان جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: علت اصلی وقوع این قتل را می‌‌توان حمل سلاح سرد توسط قاتل و استفاده از آن در موقع درگیری دانست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی انتظامی کلانتری دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی با اعلام این خبر گفت روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید عامل قتل متواری گردید. 
وی افزود با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.
دکتر ناصر عتباتی ضمن دعوت شهروندان به خویشتن داری از آنها خواست در مناسبات و ارتباطات خود از رفتار‌های خشن بپرهیزند و با کنترل به موقع خشم از وقوع چنین حوادث ناگوار جلوگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد