Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلاویژ فتاحی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی برنامه های هفته جوان در استان ها به نفع سیل زدگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: شاخص ترین برنامه ای که در استان کردستان در هفته جوان برگزار می شود جشنواره منطقه ای زاگرس جوان است که در سنندج به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جشنواره غرفه هایی برای دستاورد های سازمان های مردم نهاد هر استان دایر شده است که به دلیل عدم حضور استان لرستان غرفه آنها توسط جوانان به غرفه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در محل جشنواره تبدیل شده است.

فتاحی گفت: تمامی برنامه های نشاط و امید و برنامه های مربوط به هفته جوان در شهرستان های استان کردستان به نفع سیل زدگان کشور برگزار می شود و این کمک ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه جمع آوری و آماده خواهد شد.

وی در خصوص نحوه ارسال کمک ها نیز گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در قالب کمک های مردمی توسط سازمان های مردم نهاد به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد استان کردستان تا کنون ۲۲ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به این مناطق اعزام کرده اند.

وی در پایان افزود: می بایست جمله بنی آدم اعضای یکدیگرند را عملی کرده و زیر سایه پرچم ایران کشورمان را از نو بسازیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان کمک به مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور