Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:45:37 GMT

قرآن اساس کار فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی(ره) است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۹۱۰

قرآن اساس کار فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی(ره) است

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان حجت الاسلام حسین احمدیان در بازدید از کانون فرهنگی الزهرا بروجرد اظهارداشت: زمینه برای حضور مددجویان کمیته امداد در برنامه های آموزش خانواده باید فراهم شود.
وی افزود: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی این نهاد ، تعمیق و ارتقای باورها، اعتقادات و رفتارهای دینی در راستای حفظ و گسترش شأن و منزلت اجتماعی خانواده های مورد حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام احمدیان بیان کرد: توجه ویژه به دوره‌ های آموزشی و تربیتی دانش آموزان و بهره ‌گیری از ظرفیت‌ های فرهنگی مربیان پرورشی از مهم ‌ترین برنامه‌ های حوزه فرهنگی است.
معاون فرهنگی کمیته امداد کشور اضافه کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی خانواده و جوانان، جشنواره ‌های قرآنی، اجرای برنامه‌ های آموزشی مهارت ‌های زندگی زنان سرپرست خانوار، دوره‌ های آموزشی برای زوج‌ های جوان، تأمین اقلام فرهنگی و طرح اوقات فراغت ازجمله مهم ‌ترین برنامه ‌های در دستور کار این نهاد است.
محمد پارسا رئیس کمیته امداد منطقه یک بروجرد فعالیت های فرهنگی کانون تربیتی الزهرا(س) را گامی در تحقق برنامه های توانمند سازی این نهاد دانست و افزود: در سال گذشته هزار و 800 نفر از خانواده های تحت حمایت در کلاس آموزش خانواده این کانون شرکت کردند.
وی به برگزاری کلاس های قرآنی این کانون اشاره کرد و افزود: 120 نفر قرآن آموز در کلاس های رو خوانی،روانخوانی،فصیح خوانی در حال آموزش هستند.
1920/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اجرای برنامه های فرهنگی اوقات فراغت روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مهارت های زندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است