Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر صمدی، فرماندار مشگین شهر در بازدید از باغات این شهرستان گفت: با توجه به افت درجه حراتی که در طی روز‌های گذشته در سطح استان و بخصوص شهرستان مشگین شهر به وقوع پیوست شاهد افت ناگهانی درجه حرارت و کاهش دما تا منهای سه درجه زیر صفر براساس گزارشات اداره کل هواشناسی استان بودیم که همین امر خسارت‌هایی را به باغات میوه شهرستان وارد ساخت و موجبات نگرانی مسؤولین و دست اندرکاران و بالاخص باغداران منطقه را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعیه‌های مکرری که توسط سازمان هواشناسی داده می‌شود این توده هوای سرد درطی روز‌های آتی نیز همچنان در منطقه حاکم خواهد بود به همین دلیل نیز از باغداران استان خواهشمند هستیم که به توصیه‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان جهاد کشاورزی که در طی چند روز گذشته تاکنون حتی در ایام تعطیل با حضور در محل کار خود و حضور فعال در سطح باغات نسبت به ارائه توصیه‌های فنی فعال هستند، گوش فرا دهند تا میزان خسارت به باغات را به حداقل برسانند.

 

وی گفت: خسارت ناشی از سرما به باغات میوه جزو اصطلاحا حوادث غیر مترقبه خاموش به شمار می‌رود و مانند سیل و زلزله و رانش ملموس نیست به همین دلیل قطعا تمام بررسی‌های لازم در خصوص برآورد میزان خسارت به باغات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تمامی حمایت‌های لازم از باغداران خسارت دیده از سرما صورت خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سازمان هواشناسی سیل محصولات کشاورزی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری