Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:31:15 GMT

روزنامه های بارسلونا؛ لمس جام (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۱۵۹

بارسا با پیروزی 0-2 شب گذشته مقابل آلاوس، یک گام دیگر به سمت قهرمانی نزدیک تر شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلس آلنیا و لوئیس سوارز گل های بارسا را در ورزشگاه مندیسو روسا به ثمر رساندند تا اکنون آبی اناری ها به تنها سه امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز داشته باشند. بارسا حتی امشب و در صورت شکست اتلتیکو برابر والنسیا نیز عنوان قهرمانی اش مسجل می شود؛ در غیر این صورت شنبه شب در نوکمپ برابر لوانته فرصت بالابردن جام را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی شب گذشته مسی از دقیقه 60 و در شرایطی که براسا 0-2 پیش بود وارد میدان شد تا بر تعداد گل هایش بیفزاید اما در این امر توفیقی پیدا نکرد.

 

 

موندودپورتیوو: جام را لمس کردند

 

 

 

 

اسپورت: امروز می توانند قهرمان شوند

 

 

 

اسپورتیو: به سوی لمس جام

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می کرد روزی اتلتیکو بتواند در لیگ قهرمانان از نظر عملکرد به قدری بهتر از بارسا کار کند که مانع حضور قهرمان 5 دوره رقابت ها در جام باشگاه های جهان 2025 شود؟

اتلتیکو در تاریخش یک بار نیز قهرمان این رقابت ها نشده ولی نماینده دوم اسپانیا در فرمت جدید جام باشگاه های جهان خواهد بود که سال بعد قرار است در آمریکا برگزار شود.

رئال که در سال 2022 قهرمان لیگ قهرمانان شد،  پیش از این حضورش را مسجل کرده بود و از بین بارسا و اتلتیکو نیز یک تیم رئال را در جام باشگاه های جهان همراهی می کرد. بر اساس عملکرد چهار ساله این دو تیم، اتلتیکو توانست امتیازات بیشتری کسب کند و بارسا را ناکام بگذارد. بارسا در دو دوره اخیر نتوانست از دور گروهی بالا بیاید و این بسیار به ضررش شد. 

در 2021 نیز بارسلونا در یک هشتم نهایی کنار رفت و چشم امیدش به امسال بود که با شکست دیشب از پی اس جی رویا نقش بر آب شد. هر تیم با حضور در جام باشگاه های جهان 50 میلیون یورو پاداش می گیرد و بارسا روی این پول حساب ویژه ای باز کرده بود اما از رسیدن به آن باز ماند. پولی که حالا به اتلتیکو می رسد.

دیگر خبرها

  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود