Web Analytics Made Easy - Statcounter

لورنتزو اینسینیه روزهای خوبی را در سن پائولو سپری نمی‌کند.

طرفداری- رابطه لورنتزو اینسینیه، وینگر 27 ساله ناپولی با هواداران و کارلو آنچلوتی خراب شده و باشگاه ناپولی حالا دیگر کاپیتان خود را غیرقابل فروش نمی‌داند.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، پس از این که لورنتزو اینسینیه در جریان شکست خانگی 1-0 برابر آرسنال از سوی هواداران ناپولی هو شد، از وضعیت خود در این تیم راضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینسینیه همچنین در شکست تیمش برابر آتالانتا در این هفته سری آ، نیمکت‌نشین بود و به نظر می‌رسد که در ناپولی به مشکل خورده است. ناپولی مشکلی با فروش اینسینیه ندارد و می‌داند که مشتریان او کم نیستند. از این رو ناپولی حاضر نیست کاپیتان خود را با قیمتی کم‌تر از 70 میلیون یورو بفروشد اما بعید است تیمی بالاتر از این رقم را برای اینسینیه بپردازد. اتلتیکو مادرید، چلسی، اینتر، میلان و بایرن مونیخ وضعیت وی را زیرنظر دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • چهار محور در استان مسدود است
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است