Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:20:58 GMT

توليد در سايپا رونق گرفته است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۴۲۰

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: در ماه‌هاي اخير توليد خودرو در سايپا افزايش يافته و خوشبختانه شاهد رونق‌گرفتن فعاليت‌ها در اين شرکت خودروساز هستيم. آفتاب‌‌نیوز : عزيز اكبريان در بازديد از خطوط توليد شركت سايپا و ديدار با مديرعامل و مديران ارشد اين گروه افزود: برنامه افزايش توليد محصول در گروه خودروسازي سايپا طراحي شده كه با دستيابي به اهداف آن، زمينه رشد عرضه خودرو به بازار و پاسخ‌گويي به تعهدات قبلي و نيازهاي موجود نيز فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: مجلس شوراي اسلامي در حال تدوين گزارشي از فعاليت‌هاي خودروسازان به‌ويژه سايپا جهت ارائه به رئيس‌جمهور و رئيس مجلس است تا با ارائه راهكارهاي جديد، شعار رونق توليد در سال جاري محقق شود.
نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: نشست‌هاي مختلفي با وزراي اقتصادي و معاونان رئيس‌جمهور جهت بهبود فعاليت در صنعت خودرو برگزار شده و ضرورت حمايت و تدوين قوانين جديد براي رشد توليد در اين صنعت مورد تأكيد قرار گرفته است.
به گفته اكبريان صنعت خودرو نيازمند همكاري همه‌جانبه دولت، مجلس و بانك مركزي است تا تسهيلات ارزان‌قيمت باهدف حمايت از توليد در اختيار اين صنعت قرار گيرد.
رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: صنعت خودرو از اهميت زيادي در رشد اقتصادي كشور برخوردار است و همه بايد براي كمك به ادامه حركت توليد داخل عليرغم فشارها و محدوديت‌هاي موجود تلاش كنند.
سایپا نیوز 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیسیون معادن تولید مجلس سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی یوسفی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

کد خبر 6084305 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان
  • نیاز ارزی ۳۰۰ میلیون یورویی برای تولید لاستیک در کشور