Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:47:44 GMT

تغییر در تیم مذاکره کننده کره شمالی با آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۴۶۱

تغییر در تیم مذاکره کننده کره شمالی با آمریکا

خبرگزاری میزان- غیبت رئیس وزارت جبهه متحد در سفر رئیس کره شمالی به روسیه، گمانه زنی‌ها در مورد جایگزینی وی با یک مقام اطلاعاتی در مذاکرات با آمریکا را تقویت کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ یک مقام کمیته اطلاعات پارلمانی کره شمالی روز چهارشنبه از جایگزینی یک مذاکره کننده ارشد این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش یونهاپ، یک مقام کمیته اطلاعات پارلمانی کره شمالی امروز اعلام کرد رئیس یک سازمان اطلاعاتی امور دو کره جایگزین یک مذاکره کننده ارشد شده است.
به نظر می رسد «کیم یونگ چول» رئیس وزارت جبهه متحد اخیرا جای خود را به «جانگ کیم چول» داده است.
کیم یکی از مذاکره کنندگان ارشد کره شمالی در نشست ماه فوریه ترامپ- کیم در هانوی بود. این نشست بدون دستیابی به توافق در مورد خلع سلاح هسته‌ای و لغو تحریم‌ها به پایان رسید.
احتمال جایگزینی جانگ کیم چول در پی غیبت کیم یونگ چول در تیم همراه رئیس کره شمالی در سفر به روسیه قوت بیشتری یافت.
این نخستین بار است که وی رئیس کره شمالی را در سفر خارجی همراهی نمی‌کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی مذاکره با آمریکا مذاکره کننده تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، در یکماه اخیر به همت مدیریت توزیع نیروی برق ایثار و در راستای تامین و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۲ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی تری هم برخوردار هستند.

این پروژه به همت واحد عملیات شبکه مدیریت توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری اکیپ های خط گرم سایر مدیریت‌های شهرستان ارومیه و در راستای اصلاح، ساماندهی و تعدیل بار در خیابان های حیدربابا ۱ و ۲ این شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است طرح اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر از سال گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ های پرمصرف گازی به ال ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی با جدیت بیشتری عملیاتی شده است.
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت و بهینه سازی مصرف همواره از طرح‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق می‌باشد؛ از همین رو اجرای طرح ملی جایگزینی چراغ های ال ای دی با چراغ های گازی قدیمی در سال ۱۴۰۲ از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده و این طرح ملی در سال گذشته با جایگزینی و یا نصب بیش از ۸ هزار چراغ ال ای دی در سطح معابر شهری و روستایی استان اجرایی شد که برآیند آن زیبایی بیشتر شهرها و روستاها و نیز درخشش و روشنایی معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی و امنیت در مناطق اجرا شده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897558

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED