Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:02:42 GMT

تمجید سعودی‌ها از شاگردان علی منصور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۴۸۸

تمجید سعودی‌ها از شاگردان علی منصور

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه سعودی، بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن ایران تحت هدایت علیرضا منصوریان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده عمل کردند.

شاگردان منصوریان شب گذشته مقابل الوصل امارات به برتری ۲ بر صفر دست یافتند و صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها قطعی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین پیروزی پیاپی سبزپوشان در آسیا بود،حالا ۲ بازی پیش رو برای آن‌ها از حیث صدرنشینی اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد.

امیر ارسلان مطهری بازیکن کلیدی ذوب آهن نقش بسیاری در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان داشته و در بازی شب گذشته تیمش توانست گلزنی کند، ذوب آهن با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود شده است.

تیم یکدست علی منصور از الان به گرفتن نتیجه در مسابقات حذفی فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ذوب آهن ۲ رقمی شد/ الوصل از لیگ قهرمانان کنار رفت

ذوب آهن پیروز شد، اما آمار را واگذار کرد

ذوب آهن بدون محروم به حریف عراقی رسید

انتهای پیام/

تمجید رسانه سعودی از تیم ذوب آهن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال رُم از اهمیت مهاجم ایرانی‌اش در تیمش سخن گفت.

به گزارش مشرق، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون ۲۹ ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری ۲ بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز