Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:37:26 GMT

دانشگاه کاشان، ممتاز در رده بندی‌های علمی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۴۹۰

دانشگاه کاشان، ممتاز در رده بندی‌های علمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به راه اندازی بنیاد آموزش عالی در دانشگاه کاشان برای نخستین بار در کشور اظهار داشت: پیرو راه اندازی این بنیاد در دانشگاه کاشان برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور این بنیاد را راه اندازی کردند و به برکت بنیاد آموزش عالی هفت خوابگاه، سه دانشکده بزرگ و دو مجموعه ورزشی در این دانشگاه ساخته شده است و مرکز مشاوره، آزمایشگاه بیوتکنولوژیک و چندین پروژه عمرانی دیگر نیز توسط خیران در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر کسب رتبه نخست دانشگاه کاشان در میان دانشگاه کشور بر اساس رتبه بندی تایمز ابراز داشت: بر اساس رتبه بندی گرین متریک نیز دانشگاه کاشان طی دو سال متوالی به کسب رتبه دوم نائل شده است و همچنین سال سومی است که در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور قرار دارد در حالی که حدود ۹ هزار دانشجو در ۲۰۰ رشته و گرایش در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه کاشان افزود: اولین پژوهشکده نانو در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید و پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان هم طی روز‌های آینده توسط معاون رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد در حالی که عقیده داریم بین دانشگاه و جامعه نباید فاصله‌ای باشد.
زراعت ادامه داد: مجموعه یادمان شهدای دانشگاه کاشان و صندوق فاطمه الزهرا (س) نیز توسط خیران در این دانشگاه راه اندازی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

بهره‌برداری از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد