Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:55:17 GMT

آغاز عملیات اجرایی تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۵۷۹

آغاز عملیات اجرایی تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رضا پرهیخته پور، مدیر عامل شرکت تکمیل کننده این سالن ورزشی گفت: طی مذاکراتی که با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام شد، تکمیل پروژه سالن چند منظوره سر پوشیده مستقر در مجموعه بزرگ ورزشی ثامن الائمه با اعتباری در حدود ۳۵ میلیارد تومان به شرکت همیار سازه توس واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حدود ۳۰تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی این سالن ورزشی عنوان کرد: از آنجا که چند سالی است عملیات اجرایی این سالن متوقف شده است، با تمام توان تخصصی شرکت تلاش خواهیم کرد بر اساس زمان بندی تعیین شده ۱۸ ماهه، این پروژه را به ثمر برسانیم.

تاکید وزیر ورزش در تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن مشهد تا قبل از سال ۱۴۰۰

مدیر بخش منطقه شرق معاونت فنی مهندسی شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور نیز در حاشیه این جلسه بیان کرد: سالن ۶ هزار نفری ثامن مشهد با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا مرحله اجرای سقف پیش روی داشته و با توجه به سابقه شرکت همیار سازه توس به عنوان پیمانکار جدید این پروژه انتخاب شده است.

علی پژومند ادامه داد: انتظار داریم با توجه به اینکه شرکت همیار سازه توس سازمان همیاری که به نوعی از بدنه دولت و معاونت عمران استان است، بتواند به ما کمک کند و پروژه را در مدتی که زمان بندی شده است تحویل دهد.

وی با اشاره به هدف گذاری ۱۸ ماه برای اتمام پرژوه سالن ورزشی ۶ هزار نفره ثامن الائمه مشهد، عنوان کرد: بخشی از اعتبارات این پروژه تامین شده است و بخش دیگر آن با همکاری پیمانکار به صورت علی الحساب تامین خواهد شد تا این پروژه با موفقیت به اتمام برسد.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد نیز در این خصوص تاکید کرد: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های شرق کشور است که خوشبختانه بعد از حدود ۵ سال توقف، قرار است با توان این شرکت عمرانی وابسته سازمان همیاری به اتمام برسد.

مهدی سلاطین افزود: این سالن چند منظوره یکی از نیازهای اساسی ورزش استان و خصوصا شهر مشهد است، چراکه اکثر رشته های ورزشی را پوشش خواهد داد و برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح بالا بسیار مناسب خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تاکید و پیگیری های جدی که شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان دارد و حضور این شرکت باسابقه، شاهد به ثمر رسیدن این تلاش ها و افتتاح آن در زمان تعیین شده باشیم تا جامعه ورزش استان از این امکان مناسب بهره مند شوند.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد ادامه داد: تکمیل و افتتاح این سالن ورزشی می تواند نوید بخش روزهای خوب برای تمامی تیم های لیگ استان در رشته های مختلف ورزشی باشد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات باکیفیت و در این سالن ورزشی باشیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دولت رشته های مختلف ورزشی مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد

فرماندار ایذه با اشاره به آغاز مرحله نخست پروژه حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به ایذه، از اول اردیبهشت گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب ایذه و باغملک، آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر نیز تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن نبوتی با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به ایذه از اول اردیبهشت گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به خوزستان، بر اجرای پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 تاکید و اواخر سال 1402 این پروژه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد. سپس قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قراردادی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق منعقد کرد و تجهیز کارگاه انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این پروژه برای حفر تونل، اول اردیبهشت آغاز شد، افزود: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان ایذه و باغملک و آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر تامین خواهد شد.

نبوتی با اشاره به تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: افق این طرح سه ساله است که اگر در تامین اعتبار وقفه ایجاد نشود، طی سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود