Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی که با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تکاب برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح به طول 148 کیلومتر، یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان تخصیص یافت که امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بهسازی این محور مواصلاتی موجب حل مشکلات جاده ای جنوب آذربایجان غربی می شود، اظهار داشت: برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح توسعه و بهسازی این محور علاوه بر اعتبارات سفر رییس جمهوری از اعتبارات استانی نیز تخصیص خواهد یافت.
وی از تصویب 28 هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین برای توسعه محور میاندوآب - سرچم 700 میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سند توسعه تکاب سال گذشته تدوین و به وزارت کشور ارسال شد، گفت: طرح های توسعه و محرومیت زدایی از تکاب بر اساس این سند طراحی و اجرا می شود.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: توسعه شهرهای جنوب آذربایجان غربی از جمله تکاب نیازمند توجه و اعتبار ویژه است.
همایون هاشمی افزود: کم توجهی و مسافت طولانی تکاب با مرکز استان از دلایل محرومیت این شهرستان در سال های گذشته به شمار می رود که این محرومیت باید از چهره این منطقه زدوده شود.
وی بیان کرد: سفر استاندار آذربایجان غربی به تکاب بیانگر توجه و همت عالی مجموعه مدیریت اجرایی استان برای رفع محرومیت از این شهرستان است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب این امر تکمیل شود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز /چهارشنبه/ برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی از جمله محور تکاب - دندی و سالن ورزشی به تکاب سفر کردند.
تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جلسه شورای برنامه ریزی رییس جمهوری مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ساعت ۲۱:۵۸ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت برخورد یک دستگاه تویوتا ۳اف با پژو روا گزارش شد.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت : این حادثه ۲ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدومین حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت