Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سال گذشته ۴۳ هزار و ۲۲۷ نفر متقاضی تسهیلات ازدواج بوده اند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۸۶۳ نفر وام خود را دریافت کرده اند که این رقم ۹۵ درصد متقاضیان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۳۶۴ متقاضی در صف انتظارند که از این تعداد ۱۷۸ نفر در انتظار اخذ وام، ۷۸۶ نفر در انتظار تکمیل مدارک، ۲۴۳ نفر در انتظار پذیرش در شعبه و هزار و ۱۵۷ نفر در انتظار تعیین شعبه هستند.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری بیش از ۳۵۰ کارگاه آموزشی حین، قبل و بعد از ازدواج در سراسر استان توسط ورزش و جوانان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ده هزار نفر از جوانان از این آموزش‌ها بهره بردند.

وی به دوره‌های آموزشی ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کمبود مربی متخصص در این حوزه، طی دو مرحله ۵۴ نفر از واجدان شرایط به موسسه مدت معرفی شدند و آموزش‌های تکمیلی را دریافت و دوره تربیت مربی را گذراندند.

 اسدی برگزاری بیش از ده همایش بزرگ در خصوص تحکیم بنیاد خانواده توسط سمن‌های جوانان، برپایی نمایشگاه و جشنواره ازدواج و اجرای جشن‌های ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برشمرد و گفت: برگزاری این برنامه ها سبب رشد چشمگیری در عملکرد این حوزه شده است.

انتهای پیام/ب

بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل