Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@17:42:14 GMT

قیمت انواع خیار در بازار

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۷۲۱

قیمت انواع خیار در بازار

نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام قیمت 34 نوع میوه از آناناس، توت فرنگی و موز گرفته تا انواع پرتقال، سیب و خیار منتشر شد.

به گزارش مشرق، در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم سیب زرد و سیب قرمز دستچین با ۴۰۰ تومان کاهش به ۷, ۴۰۰ تومان رسیده، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم هندوانه با ۳۰۰ تومان کاهش به ۲, ۵۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، قیمت انواع خیار نیز با کاهش رو به رو بوده، چنانچه قیمت هر کیلوگرم خیار رسمی و رویال با ۷۰۰ تومان کاهش به ۳ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم خیار کوتاه با ۳۰۰ تومان کاهش به ۵, ۳۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای نیز با ۳۰۰ تومان کاهش به ۴, ۷۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

جدول / نرخ انواع برنج در آستانه ماه مبارک رمضان جدول / قیمت انواع خرما در آستانه ماه مبارک رمضان

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم آناناس طلایی در میادین میوه و تره بار ۱۶ هزار تومان، توت فرنگی ۱۳,۵۰۰ تومان و موز ۱۰,۸۰۰ تومان است و هر کیلوگرم طالبی به قیمت ۴,۹۰۰ تومان و ملون به قیمت ۵,۲۰۰ تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه خربزه با قیمت هر کیلوگرم ۵,۲۰۰ تومان و هندوانه توزرد با قیمت هر کیلوگرم ۲,۹۰۰ تومان به تازگی وارد میادین شده است.

گفتنی است، میوه‌های نوبرانه از جمله گوجه سبز به قیمت ۱۹,۵۰۰ تومان و چاغاله بادام با قیمت ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل خیار سیب قیمت میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول