Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه‌ بررسی مشکلات و موانع تامین برق شهرک‌های صنعتی استان، با اشاره به اینکه وزارت نیرو موظف به تأمین برق صنعت کشور است، گفت: باید از سال‌های گذشته نسبت به تأمین زیرساخت‌ها اقدام می‌شد تا امروز مشکل تأمین برق واحدهای تولیدی را نداشته باشیم.

وی با اشاره به ماده 27 قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و دستورالعمل شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری به بخش غیردولتی، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت قانونی برای تأمین اعتبارات خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی خاطرنشان کرد: شرکت برق باید نسبت به تأمین منابع مالی از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت‌های انرژی در قبال درآمدهای ناشی از فروش انشعاب یا برق با استفاده از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر تغییر باورهای مدیران در بحث تامین منابع مالی در سال رونق تولید تاکید کرد و گفت: آماده کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای حرکت موتور خدمت رسانی، پیشرفت و توسعه ضروری است.

در این نشست مقرر شد برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های برق و شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی برق دولت صنعت قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا چیذری، در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی عنوان داشته است: زنجیره تأمین کالای سلامت محور را دریابید و ارز مورد نیازش را با کمترین نرخ تأمین کنید.

کد خبر 6087652 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و صنایع