Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:01:02 GMT

پیکر یک شهید مدافع حرم در مرقد مطهر رضوی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۷۷۴

پیکر یک شهید مدافع حرم در مرقد مطهر رضوی تشییع شد

مشهد- ایرنا- پیکر پاک شهید مدافع حرم 'مجید قربان خانی' روز چهارشنبه در صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر این شهید پس از مراسم وداع و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور خانواده شهید و جمعی از خانواده شهدا و زائران و مجاوران در مضجع منور حضرت امام رضا (ع) طواف داده شد و در صحن آزادی این حرم مطهر تشییع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ستاد معراج شهدای تهران به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر این شهید به سفارش مادرش قبل از تدفین در تهران به مشهد منتقل و در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) طواف داده شد.
سرهنگ ابراهیم رنگین افزود: شهید قربان خانی متولد 1369 در سال 1394 در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از سه سال از طریق آزمایش دی.ان.ای شناسایی و به ایران منتثل گردید.
وی اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر این شهید بسیجی فردا در تهران برگزار می شود و روز جمعه نیز آئین تشییع و تدفین در محله یافت آباد این شهر انجام خواهد شد.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تشييع مدافع حرم شهيد قربان خاني شهداي خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان