Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده می‌گوید تیمش علی رغم سپری کردن فصلی دشوار، سرحال و آماده است.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به پیروزی تیمش در خانه آلاوز واکنش نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

دوست دارید پس از بازی اتلتی-والنسیا قهرمانی‌تان قطعی شود یا در بازی با لوانته؟ اینکه چنین سوالی از من پرسیده شود را دوست دارم! اگر این سوال در ماه آگوست از من پرسیده شود می‌گویم دوست دارم قهرمان شوم و برایم مهم نیست در چه هفته‌ای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم اتلتی تا انتها به مبارزه ادامه خواهد داد اما بازی دشواری خواهند داشت. مطمئنا بازی را به خاطر والنسیا - حریف بارسا در فینال کوپا دل ری - تماشا می‌کنم اما فقط برای همین نه چیز دیگری. اما نباید جوری با قضیه برخورد کرد که صرفا به خاطر داشتن حاشیه امنیت خوب، دیگر قهرمانی از پیش مسجل شده و نیاز نیست برای پیروزی تلاش کنیم. ما موظف هستیم تا وقتی به لحاظ ریاضی قهرمان نشده‌ایم، بازی‌هایمان را ببریم.

تیم ذهنیت درستی دارد و متمرکز است. این طور به نظر می‌رسد که به خاطر تعدد بازی‌ها بازیکنان خسته هستند ولی همه دوست دارند در هر بازی به میدان بروند و انرژی زیادی دارند. خستگی کاملا تحت الشعاع عملکرد خوب تیم قرار گرفته است. انرژی بازیکنان پس از پیروزی امشب که حکم طلا را داشت، بیشتر هم خواهد شد. چند بازیکن را در ترکیب عوض کردیم ولی باز هم تیم خوب بازی کرد. در مقطع پایانی فصل، بردن مهم است. گاهی بهتر و گاهی ضعیف‌تر بازی می‌کنید ولی بردن مهم است.

ویدال؟ حضور او چیزهای زیادی برای تیم به همراه دارد. به خصوص در زمینه پرس پس از لو رفتن توپ که آرتورو مهره‌ای کلیدی است. کوتینیو؟ از او انتظارات زیادی داریم و کمک زیادی هم به ما می‌کند. گل فوق العاده‌ای به منچستریونایتد زد و از مشارکتی که در هر بازی دارد، خوشحالیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره پیروزی دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این بازی به خاطر فشاری که بازیکنان ما بابت صعود به مرحله بعدی احساس می‌کردند، برایمان سخت شد. عملکرد خوبی در دقایق نخست داشتیم، با این حال پس از گلی که دریافت کردیم، به دفاع رفتیم.

سرمربی تیم ملی ایران با وجود نمایش نه‌چندان خوب ملی‌پوشان کشورمان، شاگردانش را ستود و گفت: بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.

دیگر خبرها

  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!