Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر توزیع برق سنندج گفت: سال گذشته با هدف کاهش انشعاب های غیرمجاز و تلفات ناشی از برق گرفتگی، سه هزار و 102 فقره انشعاب غیردائم در مناطق حاشیه ای و نواحی منفصل شهری این شهرستان واگذار شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، محمد سعید سلطانی اظهار داشت: امسال نیز تلاش می کنیم نسبت به واگذاری انشعاب های دائم و در راستای کاهش تلفات برق گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پارسال برای تامین برق غیردائم متقاضیان شهرک نایسر در محدوده های شهرک های آوان، بهارستان و سیرانگاه، 600 متر شبکه فشار متوسط هوایی، پنج هزار و 550 متر شبکه فشار ضعیف و سه دستگاه پست ترانسفورماتور با قدرت 315، 200 و 100 کیلوولت آمپر ایجاد شد.
مدیر امور توزیع برق سنندج اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 6 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: احداث 2 هزار و 950 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و همچنین راه اندازی 2 دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی 100 کیلوولت آمپر در شهرک ننله از دیگر اقدامات این شرکت در سال 97 بود.
سلطانی با اشاره به اینکه در محدوده شهرک امام رضا و طریقت ننله نیز اقدام به ساماندهی انشعاب غیر مجاز شد، اضافه کرد: برای این طرح نیز 2 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شد.
وی یادآور شد: به منظور کاهش تعداد انشعاب های غیرمجاز و اتلاف انرژی می توان از محل هزینه های صرفه جویی شده برای توسعه و بهینه سازی شبکه سایر بخش ها استفاده کرد.
مدیر توزیع برق سنندج به توسعه شبکه و برق رسانی به متقاضیان شهرک های امام حسین(ع) و بهارستان آساوله اشاره کرد و گفت: در این محدوده نیز با احداث سه دستگاه پست ترانسفورماتور، یک هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط هوایی و پنج هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف هوایی، مشکل انشعاب غیرمجاز این مناطق نیز تا حدودی بر طرف شد.
سلطانی مبلغ هزینه شده برای این طرح را 6 میلیارد و 950 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: سال گذشته در شهرک دوشان و حسن آباد نیز به ترتیب 850 متر شبکه فشار ضعیف و 825 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی با بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار انجام گرفت.
در حال حاضر بیش از 202 هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع برق شهرستان سنندج بهره مند هستند.
شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای 637 هزار و 571 مشترک انشعاب دائم است که حدود 85 درصد مشترکان را انشعاب های خانگی تشکیل می دهند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي برق رساني انشعاب غيردائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق ۳۶۶ روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق 366 روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد.

محمد رئیسی گفت: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برق 445 روستا قطع شد، که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم های عملیاتی این شرکت برق 217 روستا پایدار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق 366 روستا پایدار است، گفت: تداوم تلاش پرسنل صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

رئیسی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: 272 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 12 دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا