Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی از اجرای محدودیت ترافیکی در محور هراز نیز خبر داد و اظهار داشت: تردد کلیه تریلرها از این محور در طول اجرای طرح ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.

کد خبر 4599400

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قدمی نیروی انتظامی مازندران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای کرج تا امامزاده حسن (ع) برگزار و تمهیدات ترافیکی و محدودیت تردد به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: ممنوعیت تردد در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی توسط کارکنان پلیس راهور به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود، از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

کد خبر 6082308

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال