Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:37:12 GMT

نماینده مجلس: درباره حذف برنامه نود تجدیدنظر فوری شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۰۲۴

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه برنامه نود خطی عمل نکرده است، گفت: حذف برنامه اجتماعی و ورزشی نود توجیه منطقی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد صادق حسنی جوریابی عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره زدن قفل تعطیلی بر سر در برنامه نود، گفت: توقف برنامه نود دل هواداران فوتبال را در سراسر کشور آزرده خاطرکرده است، زیرا به نظر بنده برنامه نود، لوح جدیدی در حوزه تحلیل وانتقاد در دنیای فوتبال باز کرد و خوشبختانه توانست در رشد فوتبال تاثیر بسزایی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی برنامه نود نیازمند تجدید نظر فوری است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی برنامه نود نیازمند تجدید نظر فوری است، تصریح رد: مخاطبان برنامه میلیونی نود از کودکان گرفته تا افراد سالخورده‌ای که تا نیمه شب بیدار می‌ماندند تا برنامه نود را مشاهد کنند هم اکنون در انتظار بازگشت این برنامه هستند.

باید به نظر مردم برای پخش برنامه نود احترام گذاشت

باید به نظر مردم برای پخش برنامه نود احترام گذاشت، برنامه نود برنامه‌ای چالشی بود که نقص‌های دنیای فوتبال را بدون جهت گیری خاصی به تصویر کشید و از همین رو دلیل قطع این برنامه هر مسئله‌ای که باشد منطقی نیست، زیرا می‌بایست برنامه نود با تعامل و همکاری به خاطر مردم به فعالیت خود ادامه می‌داد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه برنامه نود خطی عمل نکرده است، به خبر یادآورشد: حذف برنامه اجتماعی و ورزشی نود توجیه منطقی ندارند و از همین رو نباید به سادگی برنامه با کیفیت نود از برنامه‌های صداو سیما حذف شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: برنامه نود حذف برنامه نود فروغی مجلس فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

به گزراش جماران، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد.

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود