Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:22:19 GMT

لازمه تقویت امید ایجاد نشاط اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۰۶۵

لازمه تقویت امید ایجاد نشاط اجتماعی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای زنده نگه داشتن امید جامعه به آینده انقلاب اسلامی باید نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا لازم است دستگاه های دولتی استان دستاوردهای چهل ساله نظام را در قالب برنامه های مستند به نسل جدید ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری  امروز چهارشنبه -۴ اردیبهشت- در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در استان اصفهان برگزار شد، گفت: این برنامه ها با عنوان«افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای زنده نگه داشتن امید جامعه به آینده انقلاب اسلامی  باید نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا لازم است دستگاه های دولتی استان دستاوردهای چهل ساله نظام را در قالب برنامه های مستند به نسل جدید ارائه کنند.

عسگری بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع باشکوه شهدای پاسدار، ۲ حرکت شاخص و ماندگار مردم این استان در سال ۹۷ است.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از ۲ سال گذشته به طرف مصلی بزرگ اصفهان برگزار می شود که این امر با اعتراض تعدادی از مردم مواجه شده و لازم است در این راستا تغییراتی صورت بگیرد تا حق راهپیمایی روز قدس در اصفهان با جمعیت گسترده و بطور کامل ادا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به تقارن روز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و عید سعید فطر، این مراسم یک روز زودتر و در ۱۳ خرداد ماه برگزار می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امید انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود