Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه مقابل اقدامات آمریکا در جلسه امروز شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و به تایید اعضای این شورا رسید.
«عباسعلی کدخدایی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: اعضای شورای نگهبان صبح امروز - چهارشنبه - در جلسه ای طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این شورا به اتفاق آرا این طرح را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانستند و آن را تایید کردند.به گزارش ایرنا، جزییات طرح 14 ماده ای اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا (تقویت جایگاه سپاه مقابل اقدامات آمریکا) روز گذشته (سه شنبه) در مجلس شورای اسلامی تصویب نهایی شد.پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ رییس جمهوری این قانون برای دستگاه های مربوطه لازم الاجرا است. برچسب ها: شورای نگهبان ، جایگاه سپاه ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورای نگهبان جایگاه سپاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»

دبیر شورای نگهبان گفت: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام اینگونه قدردانی کرد: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند