Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ماجرای بخت‌آزمایی در تلویزیون مدتهاست از سوی افراد گوناگون مطرح می‌شود و وزیر ارتباطات نیز بارها به این مسئله واکنش نشان داده است. او امروز دستور صریح به اپراتورها برای نظارت بر این مسئله را با هشتگ #بخت-آزمایی در توئیتر خود منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئله تبلیغات تلویزیونی و برگزاری مسابقه در تلویزیون و تحمیل هزینه های ناآگاهانه به افراد، اعتراضات زیادی را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات، متدینین جامعه و بسیاری از مردم که اسیر این مسئله شده‌‌اند بارها به این مسئله اعتراض کرده‎اند اما بساط این بخت‌آزمایی هنوز از تلویزیون برچیده نشده است.محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز، چهارشنبه در حساب توئیتر خود خبر از برخورد صریح اپراتورها با این دست مسابقات غیر مشروع داد.وی گفت: روز گذشته طی دستوالعملی، مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه را موظف کردم شخصا بر روند مسابقات غیرمشروع #بخت‌آزمایی در تلویزیون و غیر آن نظارت کنند و جلوی این پدیده سوء را بگیرند. او تاکید کرد که رعایت نکردن این دستورالعمل برای اپراتورها عواقب جدی درپی خواهد داشت.  برچسب ها: اپراتور ، بخت‌آزمایی ، تلویزیون

منبع: خرداد

کلیدواژه: اپراتور بخت آزمایی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت