Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزدیک به صدوچهل هزار درخواست برای صدور بن کارت ثبت در سی و دومین نمایشگاه داشتیم که تا ظهر اولین روز نمایشگاه شصت هزار بن کارت تحویل داده شده است. چهار باجه راه دور در بخش‌های کودک و دانشگاهی و آموزشی، پانزده دستگاه خودپرداز سالنی، هشت دستگاه سیار، بیست و پنج وب کیوسک در سالن و محوطه نمایشگاه کتاب تهران مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی مسئول بانک عامل در نمایشگاه کتاب،  با تشریح نحوه دریافت بن کارت‌های خرید سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: این بن کارت‌ها ویژه دانشجویان و اساتید مراکز عالی صادر شده است.

وی با بیان اینکه پنجاه درصد از بن کارت‌های امسال به شکل هوشمند و از طریق سیستم NFC ثبت نام شده است، گفت: استفاده از سیستم NFC و کارت ملی هوشمند برای بن کارت­های خرید کتاب علاوه بر صرفه ­جویی در وقت اساتید و دانشجویان صرفه­ جویی ارزی و البته زیست محیطی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: امسال و با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غرفه پی­سی پُز در بخش بین­ الملل هم دایر است تا توزیع یارانه‌ها و کتاب­ های خارجی کنترل شده بوده و مانع از سوءاستفاده­ های احتمالی شود.

مسئول دبیرخانه ­های اجرایی بانک شهر با بیان اینکه امکان صدور بن­ کارت المثنی برای کارت­ های مفقودی وجود دارد، افزود: افرادی که بن کارت فیزیکی خود را گم کرده ­اند، می­توانند با مراجعه به باجه­ های فعال و مستقر بانک عامل در نمایشگاه کتاب تهران نسبت به دریافت کارت جدید خود اقدام نمایند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب زیست محیطی وزارت فرهنگ و ارشاد نمایشگاه کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بن خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد