Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:58:52 GMT

یک جوان ۳۵ ساله در رودخانه خرمارود آزادشهر غرق شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۳۲۸

یک جوان ۳۵ ساله در رودخانه خرمارود آزادشهر غرق شد

صبح امروز یک جوان حدود ۳۰ الی ۳۵ سال در رودخانه خرمارود آزادشهر غرق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، صبح امروز مردم محلی از دست و پا زدن یک جوان ۳۰ الی ۳۵ ساله در درون رودخانه خروشان خرمارود شهرستان آزادشهر خبر دادند. 

گزارشها محلی حاکی از آن است که صبح امروز حدود ساعت ۷ صبح یک جوان در قبل از شهر نوده در رودخانه خرمارود می‌افتد و سیلاب او را با خود به حمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج منصوری از اعضای فعال هلال احمر و ساکن در شهر نوده در این خصوص گفت: صبح بود که صدای فریاد یا حسین و کمک کمک را شنیدم، از پنجره به رودخانه نگاه کردم و متوجه گرفتار شدن فردی ۳۰ الی ۳۵ ساله در آب خرمارود شدم. با سرعت با یک طناب به لب رودخانه رفتم و ۲ بار طناب را برای نجات وی به رودخانه پرتاب کردم تا شاید فرد غریق بتواند با گرفتن طناب خود را نجات دهد، اما وی متوجه طناب و فریادهای ما نشد و آب رودخانه وی را با سرعت از پیش ما دور کرد.

خاتمی مسئول هلال احمر آزادشهر نیز دراینباره اظهار کرد: سیلاب این جوان را با خود تا پشت شهرک صنعتی آزادشهر (نزدیکی سنگ شکن) آورده بود و ما جنازه او را گیر افتاده در شاخ و برگهای کنار رودخانه پیدا کردیم. هنوز هویت و علت غرق شدن وی مشخص نشده است. هم اکنون ماموران آگاهی آزادشهر در حال شناسایی هویت وی می باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد