Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاربسیج از زابل، جلسه بررسی وضعیت سیلاب سیستان با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان و فرماندهان نواحی فوق در ناحیه بسیج زابل برگزار شد.


سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی وضعیت سیلاب سیستان در ناحیه مقامت بسیج این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حل مسئله سیلاب در بخش نیاتک سیستان اظهار داشت: بستن معبر آب اقدامی مهم بود که موجب خرسندی مردم منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در این چند روز صحنه هایی بسیار زیبا رقم خورد که شامل خوشحالی و خرسندی مردم و همچنین خدمت سبزپوشان استان به مردم بود.


جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به دستور فرماندهی سپاه پاسداران کشور مبنی بر رسیدگی به مناطق سیل زده ما امروز در حال پیگیری و کمک رسانی به این مردم هستیم که در همین راستا بسیج سازندگی استان در کنار نواحی منطقه و همچنین تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام در حال خدمت رسانی و پیگیری امور هستیم.


سردار ناظری تاکید کرد: بخشی از بسته های کمکی جهت توزیع میان سیل زدگان رسیده و بخشی دیگر نیز در راه هست و ما منتظریم تا توزیع آغاز شود.


علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: گروه های جهادی برای حضور در منطقه بسیاراسرار دارند و آماده خدمت رسانی به مردم درگیر سیل هستند.


وی افزود: بخشی از کمک های جمع آوری شده در حال توزیع هست و الباقی نیز در حال ارسال هست.


مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مرحله اول در مقابله با سیل مرحله آرام سازی بود که به حمدالله انجام شد و این مسئله بسیار مهم بود که مردم نسبت به واقعه احساس آرامش داشته باشند.


جعفری افزود: مرحله بعد که پس از خوابیدن اوضاع بحرانی می شود مرحله خدمت رسانی هست که وظیفه می شود و ما اکنون آماده کمک رسانی و خدمت رسانی به پانصد خانوار را داریم.


وی ادامه داد: اکنون دو موکب ما در منطقه در حال خدمت رسانی هست و چند موکب دیگر ما نیز در راه هستند که توانایی خدمت رسانی مختلف همچون پخت و توزیع غذا را دارند.


مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بعد از فروکش کردن آب، مهم ترین نیاز مردم خارج کردن گل از خانه های مردم و تمیز کردن آن ها هست که گروه های جهادی نواحی سیستان باید پای کار بیایند و اگر نیاز باشد ما گروه های زاهدان رو پای کار می آوریم.


جعفری در پایان خاطرنشان کرد: برای کمک رسانی بهتر باید هم افزایی شود و کمک ها در یک منطقه تجمیع شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان