Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات‌رسانی موکب‌های حسینی در مناطق سیل‌زده استان ایلام، گفت: این موکب‌ها آمادگی استقرار در سایر مناطق سیل‌زده کشور در صورت نیاز را دارند.

علیار راستگو روز چهارشنبه در نشست با مسئولان موکب های آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به ماموریت استان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان ایلام، علاوه بر استقرار موکب‌های حسینی، برای 14 روستا در این منطقه نیز به اندازه دو ماه جیره خشک غذایی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موکب‌های استان آمادگی دارند تا در صورت نیاز و اعلام وزارت کشور، در سایر مناطق سیل‌زده کشور نیز مستقر شوند.
در این نشست اعلام شد موکب شهدای آذربایجان شرقی در مدت 12 روز استقرار در شهرستان سیروان استان ایلام، در مجموع 120 هزار وعده غذای گرم بین اهالی روستاهای سیل‌زده این شهرستان و همچنین روستاهای بخش کونانی کوهدشت استان لرستان توزیع کرده است.
برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کمک به نقل و انتقال اهالی روستاهای در محاصره سیل از دیگر خدمات موکب‌های حسینی آذربایجان شرقی به هموطنان سیل‌زده این منطقه است.
علاوه بر موکب شهدای آذربایجان شرقی، موکب‌های جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز، جنت‌الزهرا شهرستان مرند و امام حسین شهرستان ملکان و مجتمع مس سونگون نیز در امر خدمت‌رسانی به مردم این منطقه مشارکت دارند.
6132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون استاندار آذربايجان شرقي موكب هاي حسيني كمك به سيل زده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد