Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:29:19 GMT

ال کنفیدنسیال، لیست سیاه زیدان لو رفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۴۹۰

ال کنفیدنسیال، لیست سیاه زیدان لو رفت

هرچند زیدان در نشست های خبری خود سعی در عدم افشای فهرست بازیکنان خروجی رئال دارد؛ اما نام شش بازیکنی که در لیست سیاه او هستند، لو رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در نشست خبری چند روز پیش خود تایید کرد که فصل بعد شاهد تغییراتی زیاد در رئال خواهیم بود.

 زیزو البته ترجیح می دهد از هیچ بازیکنی نام نبرد و حتی عنوان کرد که فهرست خروج او نیز هنوز قطعی نشده است؛ با این حال ال کنفیدنسیال امروز فاش ساخت که زیدان دیگر روی شش بازیکن، حساب نمی کند و خواستار فروش آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل رئال به قدری اسف بار بوده است که از دو ماه پیش این تیم شانس قهرمانی در تمام جام ها را از دست داده و بازی های اخیرش بیشتر جنبله تشریفاتی و برای حفظ غرور باشگاه بوده است.

در چنین شرایطی سران رئال از هفته ها پیش در هماهنگی کامل با زیدان در صدد تهیه لیست ورودی وخروجی هستند. ورودی ها را بازیکنانی چون ادن هازارد، لوکا یووچ، پل پوگبا تشکیل می دهند با توجه به اینکه انتقال رودریگو از سانتوس و میلیتائو از پورتو نیز قطعی شده است.

 

 

 

 

طبق ادعای ال کنفیدنسیال، نام گرت بیل در صدر فهرست سیاه زیدان قرار دارد و ستاره ولزی باید اولین خروجی تابستان باشد. دنی سبایوس، رگیلون، مارکوس یورنته و ماریانو نیز دیگر خروجی های رئال خواهند بود؛ ضمن اینکه زیدان درخواست داده از بین تیبو کورتوا و نیز لونین، دو گلر رئال، یکی باشگاه را ترک کند. برای زیزو، دروازه بان اول رئال کسی جز کیلور ناواس نیست.

همچنین ممکن است از میان مارسلو، لوکا مودریچ و تونی کروس نیز یک یا دو نفر برای تامین بخشی از هزینه جذب بازیکن، وارد فهرست فروش باشگاه شوند؛ با توجه به اینکه هر سه بازیکن نیز پیشنهادات خوبی از باشگاه های ایتالیایی و انگلیسی دارند.

 

 

 

 

متئو کوواچیچ، مارتین اودگارد، رائول دی توماس و بورخا مایورال، بازیکنانی که از رئال قرضی برای باشگاه های دیگر بازی می کنند نیز در برنامه های زیدان قرار ندارند و احتمال جدایی قطعی شان وجود دارد.

از میان بازیکنان فعلی رئال نیز رافا واران و ایسکو خود تمایل به جدایی دارند و با وجود مخالفت زیدان، در نهایت ممکن است راه شان از رئال جدا شود.

 

 

متئو کوواچیچ دنی سبایوس تونی کروس رئال مادرید لوکا مودریچ چلسی مارسلو زیدان (سرمربی) گرت بیل مارکوس یورنته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس تونی کروس رئال مادرید لوکا مودریچ چلسی مارسلو زیدان سرمربی گرت بیل مارکوس یورنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی