Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با تقدیر از شهرداری اصفهان برای برگزاری جشن های مختلف محلی و منطقه ای در راستای برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب گفت: شهرداری اصفهان در این ایام حدود ۳۸۷ برنامه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری  امروز چهارشنبه -۴ اردیبهشت- در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در استان اصفهان برگزار شد، گفت: این برنامه ها با عنوان«افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای زنده نگه داشتن امید جامعه به آینده انقلاب اسلامی  باید نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا لازم است دستگاه های دولتی استان دستاوردهای چهل ساله نظام را در قالب برنامه های مستند به نسل جدید ارائه کنند.

عسگری بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع باشکوه شهدای پاسدار، ۲ حرکت شاخص و ماندگار مردم این استان در سال ۹۷ است.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از ۲ سال گذشته به طرف مصلی بزرگ اصفهان برگزار می شود که این امر با اعتراض تعدادی از مردم مواجه شده و لازم است در این راستا تغییراتی صورت بگیرد تا حق راهپیمایی روز قدس در اصفهان با جمعیت گسترده و بطور کامل ادا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به تقارن روز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و عید سعید فطر، این مراسم یک روز زودتر و در ۱۳ خرداد ماه برگزار می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امید انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شده و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد