Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@19:07:33 GMT

دومین نمایشگاه بزرگ گل‌های لاله در اراک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۵۲۰

دومین نمایشگاه بزرگ گل‌های لاله در اراک برگزار می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: دومین نمایشگاه بزرگ گل‌های لاله در اراک برگزار می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا کشاورزیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه گل‌های لاله در اراک اظهار داشت: دومین نمایشگاه گل‌های لاله در کوی صنعتی اراک باغ گل‌ها برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از ساعت 8 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه فضاهای شهری از جمله پارک‌ها و جنگل‌ها علاوه‌بر اینکه در زمینه زیباشناختی و بهداشتی جامعه تاثیر دارند سبب کاهش آلودگی هوا و کم‌شدن هزینه‌های آن می‌شوند زیرا درختان و گیاهان در فضاهای عمومی علاوه‌بر مزایای اقتصادی مزایای اجتماعی هم دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ادامه داد: فضاهای سبز در جامعه روحی تازه به کالبد بی‌جان شهر می‌بخشند و شهروندان هم علاوه‌بر گذراندن اوقات فراغت خود در فضای سبز، بوستان‌ها و پارک‌ها سبب افزایش سلامت روانی افراد و به طور کلی در بر زندگی افراد نقش مهمی دارند.

بهار 98| "باغ گل‌ها" رنگین‌ترین جاذبه نصف جهان + تصاویراراک| نخستین جشنواره گل لاله استان مرکزی به روایت تصویرجشنواره لاله‌ها با رویش 200 هزار گل لاله در کرج برگزار می‌شود

کشاورزیان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامت روحی و روانی افراد فضاهای سبز است که در این زمینه نقش مهمی دارند به طوری که با ظرفیت‌های موجود اکنون باید به دنبال افزایش فضاهای سبز در جامعه باشیم تا علاوه‌بر زیباسازی شهر نقش مهمی در کیفیت زندگی افراد ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: در طراحی و برنامه‌ریزی احداث شهرهای جدید باید با توجه به نیازهای شهروندان فضاهای سبز طراحی و مکان‌یابی شوند زیرا با توجه به آلودگی هوای دنیای کنونی نیاز به افزایش فضاهای سبز شهری اهمیت پیدا می‌کند که این کار باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک بیان کرد: از جمله مهم‌ترین کارکرد فضاهای سبز تفریح و سرگرمی برای افراد است به طوری که وسایل بازی در پارک‌ها علاوه‌بر گذراندن اوقات فراغت سبب پرورش مهارت‌های اجتماعی کودکان و افزایش رشد شناختی آنها نیز می‌شود.

کشاورزیان اضافه کرد: نمایشگاه گل‌های لاله با ارائه انواع گل‌های لاله و طبیعت بسیار زیبای آن که همانند سال‌های گذشته از استقبال خوب مردم روبه رو شد امسال هم این نمایشگاه در کوی صنعتی اراک برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه از طبیعت بسیار زیبای گل‌ها بهره‌مند شوند که امیدواریم امسال هم از این نمایشگاه استقبال خوبی شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان

طالبان در نمایشگاه سه روزه محصولات داخلی افغانستان که در شهر چاریکار تحت عنوان «عالیست افغانیست» برگزار شد، مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرارو، جنگجویان طالبان تا پیش از فروپاشی دولت جمهوری، بار‌ها از این مین‌ها برای انفجار دادن پل‌ها، جاده‌ها و هدف قرار دادن خودرو‌های نظامی استفاده‌کردند. مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان، به عنوان یکی از راهبردی‌ترین سلاح‌های این گروه و همچنین عامل مرگ صد‌ها غیرنظامی در افغانستان دانسته می‌شود.

در اطلاعیه شهرداری طالبان در چاریکار که روز سه‌شنبه، ۲۸ حمل منتشر شد، آمده‌ است که این نمایشگاه برای سه روز برگزار شد و شرکت‌های تولیدی، بازرگانان و کشاورزان از ولایت‌های کاپیسا، پنجشیر، کابل، بامیان و قندهار محصولاتی را که در داخل افغانستان تولید می‌شوند به نمایش گذاشتند.

در اطلاعیه همچنین آمده‌است که لباس‌های دست‌دوز، غذا‌های محلی و صنایع دستی از جمله محصولاتی‌اند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به طالبان اختصاص یافته‌است که روی میز آن سه عدد مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای به نمایش گذاشته شده‌ است.

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • رخ نمایی باغ لاله در روز‌های بهاری اراک
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند