Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@06:47:28 GMT

کشف لوازم تزئینی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در اهواز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۵۵۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی لوازم  تزئینی‌خودروهای خارجی در انباری در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خوزستان در راستای مقابله قاطع با معضل شوم قاچاق، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، انبار دپوی مورد نظر را شناسایی وبا هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مذکور تعداد زیادی لوازم تزئینی خودروهای خارجی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قاچاق سوخت در سطح شهر از سوی یک دستگاه کامیون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی که مدت زیادی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر متوقف بود، کشف شد. 

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: برابر دستور قضایی محموله مکشوفه به منظور تعیین نوع فرآورده، نمونه برداری و ... به اداره ملی استاندارد استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان
  • لوازم آرایشی قاچاق به بازار نرسید
  • کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق در گناوه