Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@18:26:13 GMT

گزینه مدیریت جهاد کشاورزی خراسان رضوی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۸۳۳

گزینه مدیریت جهاد کشاورزی خراسان رضوی مشخص شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: گزینه ها برای مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان به وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده و در انتظار پاسخ وزیر هستیم.

به گزارش قدس آنلاین ؛ علی رسولیان روز چهارشنبه  در خصوص تغییر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت: هیچ برنامه ای برای تغییر رئیس فعال این سازمان در دستور کار نیست لذا همچنان خانم علیرضایی ریاست سازمان صمت را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر پارسال رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به دادگاه احضار و سپس بازداشت. پس از آن نجفقلی صالحی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی عهده دار مدیریت این سازمان در استان شده است.
راضیه علیرضایی نیز از چهار سال پیش تاکنون مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی را برعهده دارد. چندی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای وی در رسانه ها منتشر شده بود.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست به اهمیت بازار بکر آفریقا برای ایران اشاره کرد و گفت: هدفگذاری صادراتی استان در سال جاری نیز یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار است.   علی غفوری مقدم افزود: در کنار استراتژی حفظ بازارهای موجود به دنبال توسعه بازار هستیم و یکی از اولویت‌های ما در این راستا بازار بکر قاره آفریقا است، با وجود محدودیت‌های مالی و حمل‌ونقل، اما پتانسیل‌های بسیاری جهت تجارت با کشورهای این قاره وجود دارد.   وی به بیان اقدامات انجام شده در راستای توسعه تجارت با آفریقا و برپایی همایش ها و برنامه ریزی های انجام شده دراین خصوص گفت: در راستای متناسب‌سازی تراز تجاری با کشورهای آفریقایی می‌توان نسبت به واردات محصولات کشاورزی و معدنی مورد نیاز کشورمان اقدام کرد.   نایب رئیس کمیسیون مدیریت واردات و بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز در این نشست به شناخت محدود فعالان اقتصادی از قاره آفریقا و فرصت‌های تجاری موجود در آن اشاره کرد.   مرتضی قندچی گفت: در راستای توسعه روابط تجاری با این قاره، لازم است اقداماتی از جمله تعیین تعرفه ترجیحی گمرکی با کشورهای این حوزه و تسهیل حمل‌ونقل میان ایران و کشورهای آفریقایی انجام گیرد.   مشاور بین‌الملل اتاق مشترک ایران و آفریقا نیز در این نشست گفت: در حال حاضر، با کشورهای محدودی در این قاره مراودات تجاری داریم، آفریقایی‌ها خواهان خدمات فنی و مهندسی ما هستند.   امیر حامد رضایی افزود: آنان این درخواست را دارند که فعالیت‌های اقتصادی با مسائل سیاسی ترکیب نشود، بخش خصوصی واقعی در این کشورها حضور پیدا کند و انتقال تکنولوژی انجام شود.

دیگر خبرها

  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد
  • سفر رئیس سازمان ملی مهاجرت به خراسان رضوی