Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگي ستاد هماهنگی کانون‎های مساجد کشور گفت: در سال جاری به خلاقیت‎ها و نوآوری کانون‎های فرهنگی  هنري مساجد اهتمام جدی داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سعید سعادتی» در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که امروز (چهارشنبه 4 اسفند) برگزار شد، گفت: در راستای سیاست تمرکززدایی و اهتمام به خلاقیتها و ابتکارات کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، اعتبار  اختصاص یافته به طرح های استانی نسبت به سال گذشته 3 برابر پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: استان ها و کانون های فرهنگی هنری می توانند از طریق سامانه سحاب (حمایت از طرح های بومی استان ها) نسبت به ثبت ایده ها و طرح های بومی خود اقدام کنند که ضوابط آن اواخر اردیبهشت ماه به استان ها ابلاغ خواهد شد.


وی تصریح کرد: طرح های استان ها پس از ارزیابی و بررسی محتوایی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


سعادتی اظهار داشت: در بحث آموزش شبکه و شبکه آموزش، رویکرد اصلی برنامه های فرهنگی هنری ستاد عالی در سال جاری را دنبال خواهیم کرد. با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول ستاد عالی، تربیت نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان از جمله برنامه های محوری و اصلی ستاد در سال جاری خواهد بود.


وی تأکید کرد که این مساله بستری برای ارزیابی، توانمندسازی، ارتقا و توسعه کیفی و افزایش میزان کارآیی و اثربخشی و دیده شدن فعالیت های خودجوش و مبتکرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.


سعادتی ادامه داد: آموزش کتاب‌داران و توانمندسازی مدیران کانون ها و آموزش مربیان کانون ها جزء دستور کار معاونت می باشد.


معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان ساخت: طرح ملی فهما محوری ترین و اصلی ترین برنامه سال 98 است که محور آموزش، کتاب و کتابخوانی، هنر، فضای مجازی و ساماندهی و امور بین الملل در سال 98 فعال خواهد شد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد قم خسارت سیل خبرگزاری شبستان اردبیل کانون مساجد مسجد مقدس جمکران روز ارتش نیمه شعبان قم کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان