Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی نیا با اشاره به اینکه یکی از اولویت های شورای پنجم رونق بخشی به ساخت و ساز است، گفت: تصویب مشوق های مناسب اتفاقات خوبی را در حوزه شهرسازی رقم می زند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدهادی مهدی‌نیا» امروز(۴ اردیبهشت) در همایش بزرگداشت شیخ بهائی و روز معمار با گرامیداشت این روز افزود: در راستای رونق بخشی به ساخت وساز ارائه برخی از مشوق‌های مناسب را به تصویب رساندیم که می تواند اتفاقات خوبی را در حوزه معماری وشهرسازی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهرمشهد اضافه کرد: یکی از مشوق ها در نظر گرفته شده در این مصوبه در خصوص سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار است زیرا تحقق کاربری‌های خدماتی در مناطق کم برخوردار همواره یک چالش در تامین سرانه‌های موجود بوده است، لذا شهرداری برای پروژه های رده «د» مشوق‌هایی را جهت ایجاد زیرساخت‌های خدماتی در نظر گرفت.

 

وی ادامه داد: پروژه‌های کلان و موضوعاتی همچون بافت پیرامونی حرم مطهر، طرح بزرگ میدان شهدا، بازآفرینی شهری که در این دوره مورد توجه ویژه قرار گرفت، مسکن قابل استطاعت و بحث سیما و منظر شهری یکی دیگر از اولویت های شورای شهر بوده است که در دستور کار ویژه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اشهر مشهد قرار دارد.

 

مهدی نیا با اشاره به اینکه مبارزه با فساد یکی از مباحث مورد تاکید شورای پنجم است، گفت: نبود شفافیت و رانت اطلاعاتی به وجود آورنده فساد است لذا در صورت ایجاد شفافیت شاهد از بین رفتن رانت اطلاعاتی و کاهش و از میان رفتن فساد خواهیم بود در همین راستا از شهرداری مشهد خواستیم سامانه فاش را راه اندازی کند تا اطلاعاتی که برخلاف قانون گردش آزاد اطلاعات نیست در دسترس مردم قرار بگیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد قم خسارت سیل خبرگزاری شبستان اردبیل کانون مساجد مسجد مقدس جمکران روز ارتش نیمه شعبان روز معمار طرح تشویقی شهرداری مشهد همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست

کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

به گزارش مشرق، اصغر سمسارزاده درباره شرایط سینمای کمدی گفت: در سینمای کمدی، باید موقعیت به وجود بیاید. کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

وی ادامه داد: سینما باید روال خود را طی کند؛ مانند سینمای کمدی جهان. سینمای کمدی در جهان این‌گونه نیست. سینما کمدی چاپلین این گونه است؟ یا سینمای ژاک تاکین و فرناندز؟ کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

این بازیگر درباره فعالیت‌های فعلی خودش گفت: یکی از کارهای من خروج ممنوع است که تولید شبکه ۳ سیماست و آقای لفافیان کارگردان آن است. عوامل تولید در حال شهرک‌سازی برای این سریال هستند. یکی دیگر از کارهایم برای روبیکاست که از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد. این سریال کمدی سنگین و خوبی است.

سمسارزاده درباره این اثر توضیح داد: در این فیلم نقش پدری را دارم که از دنیا رفته اما با بچه خود همراه است. از نقش خوشم آمد چراکه نشان می‌داد مُرده‌ها، زنده‌ها را رها نمی‌کنند و این جذابیت کمدی است.

بازیگر سریال خانه به دوش درباره اهمیت نقش مخاطب در ایجاد چنین شرایطی برای سینمای کمدی گفت: مخاطب دوست دارد خوش بگذارند و آنچه دلش می‌خواهد را بشنود. این اشتباه است؛ نباید هر آنچه مخاطب می‌خواهد را نشان دهیم. نباید فیلم را دست مخاطب بدهیم و او را اسیر گرفتاری‌های شخصی خودمان کنیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»