Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:51:50 GMT

بررسی و رسیدگی 450 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۹۴۷

بررسی و رسیدگی 450 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: 450 پرونده تخلفات صنفی توسط این دستگاه در فروردین ماه امسال مورد رسیدگی قرار گرفت که بیشترین آنها مربوط به کالا و خدمات بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود احمدی روز چهارشنبه افزود: در این مدت به تفکیک بیش از 400 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 45 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 20 پرونده در زمینه دارو و درمان رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: در مدت یاد شده متخلفان اقتصادی به پرداخت 12 میلیارد و 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: درج نکردن قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات در پرونده‌های کالا و خدمات بوده است.

احمدی، قاچاق دخانیات و البسه را بیشترین موضوع تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و افزود: در طرح ویژه نظارت و تنظیم بازار نوروز امسال نیز که از 9 اسفندماه سال 97 تا 16 فروردین ماه سال جاری اجرا شد، 300 پرونده تخلف مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تعزیرات تنظیم بازار درمان قاچاق قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت