Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختامیه چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتربه همت و تلاش، شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور، و کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباط با رسانه»، 7 اردیبهشت ماه در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور (گلستان، مازندران و گیلان) و ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها و همچنین زمینه‌سازی برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی اعلام شده است.

 

جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه، مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی روز شنبه 7 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم کانون های مساجد خسارت سیل کانون مساجد خبرگزاری اردبیل مقام معظم رهبری مسجد مقدس جمکران دانشگاه علم و فناوری مازندران بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد

داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس با حضور داوران جشنواره خودنویس در نشر صاد برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس با حضور داوران جشنواره خودنویس یعنی لیلا جلینی، علی الله سلیمی،  هادی خورشاهیان (دبیر جشنواره) و میرشمس‌الدین فلاح هاشمی (مدیرعامل نشر صاد)  در نشر صاد برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از داوران در انتخاب نفرات برتر تقریباً اتفاق داشتند و نفرات داوران بسیار نزدیک به هم بودند. به گفته داوران سعی شده است ملاک انتخاب آثار برگزیده داستان‌هایی باشند که هم به زبان و نثر و هم موضوعی منطبق بر خواسته و مطالبه نشر صاد باشد.

اسامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره خودنویس که در اردیبهشت‌ماه خواهد بود اعلام می‌شود.

انتشار چهار کتاب جدید از نوقلمان جشنواره خودنویس

آثار برگزیده و سایر نویسندگانی که آثارشان قابل اعتنا بودند پس از اعمال نهایی نکات نویسندگی در نشرسرای خودنویس به چاپ خواهند رسید.

 محورهای مسابقه داستان‌نویسی خودنویس که سال گذشته فراخوانش اعلام شد عبارت بودند از: خودباوری و خوداتکایی، رشادت و شجاعت اقوام ایرانی، اقتدار و امنیت، قهرمان‌پروری و الگوسازی، و نگاهی ویژه به جایگاه زنان ایران اسلامی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس