Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@11:35:00 GMT

حمايت از كارآفرينان با شعار «هر روستا يک کارگاه»

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۰۶۵

حمايت از كارآفرينان با شعار «هر روستا يک کارگاه»

رحیم قربانی رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در سالی كه به نام رونق توليد نامگذاری شده تلاش مجموعه اداره صمت اسدآباد بر اين است تا چرخ توليد شهرستان بيش از هرزمان ديگری به گردش درآيد.
وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته واحدهای توليدی متعددی در شهرستان ايجاد شده كه انتظار می رود در سال جاری با حمايت های همه جانبه مسئولين شاهد افزايش واحدهای توليدی در شهرستان باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی با بیان اینکه اشتغال پايدار در روستاها با ايجاد کارگاه های توليد امكان پذير است تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد به عنوان عضو کوچکی از توليد،از تمامی طرح ها و ايده ها که به امر توليد و اشتغال در روستاها توجه نمايند،حمايت نموده و زمينه اجرایی شدن آن ها را فراهم می كند.
وی تصریح کرد: براي ايجاد اشتغال در روستاها تنها نبايد صرفاً به صنعت توجه کرد، بلکه هر منطقه ظرفيت‌ها و ويژگی‌های خاص خود را دارد و بايد توانایی هر روستا درزمينه‌های گوناگون از جمله کشاورزی و دامداری مورد توجه قرار گيرد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه‌ریزی صنعتی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۱ طرح صنعتی این استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۴۵۸ میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

اتمام طرح‌های نیمه تمام راهبرد دولت سیزدهم در کشور

چراغیان افزود: این طرح‌ها شامل در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی است که در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ را فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال خواهیم بود.

چراغیان با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی تا تابستان امسال ادامه داد: بهره برداری از ۱۴ طرح صنایع غذایی به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال