Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز چهارشنبه در جلسه شورای حج بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: امسال تأکید زیادی بر لزوم تکمیل پرونده‌های جانبازان متقاضی برای اعزام به حج در کاروان ویژه جانبازان داشتیم و اجرای این مسئله توسط ادارات کل بنیاد در استان‌ها باعث به روز بودن پرونده‌ها و نبودن مشکل و کاستی در پرونده‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: با توجه به ایجاد بستر نرم‌افزاری برای پیش ثبت‌نام، روند کار تسریع شد. توزیع سهمیه‌ها به‌صورت استانی انجام شده است و در واقع هیچ نوع کار عملیاتی در ستاد صورت نمی‌گیرد و خوشبختانه تا امروز هیچ شکایتی از این فرآیند مطرح نشده است.
حسینی ادامه داد: کاروان ویژه حج جانبازان در تیرماه امسال اعزام می‌شود و قبل از اعزام مراحل آموزشی برای همراهان جانبازان نیز انجام می‌شود.

در این جلسه بحث و گفت‌وگو درباره موارد خاص برای حضور در کاروان ویژه جانبازان انجام و مقرر شد تعدادی از پرونده‌ها در کمیسیون پزشکی بررسی شوند.

کد خبر 4599443

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران حج تمتع جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

شرفخانی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

 دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • اعزام اولین کاروان عمره مفرده از فردا؛ ۵ هزار زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • بررسی ۱۸۰۰ پرونده در آزمایشگاه پزشکی قانونی خراسان شمالی