Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:09:36 GMT

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بابلسر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۱۲۱

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی ک سوداگر مرگ در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم که در پوشش مسافر اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر این شهرستان می‌کرد، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضوانی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف یکدستگاه خودرو و دو دستگاه تلفن همراه متعلق به متهم که در حمل، جابجایی و خرید و فروش مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفتند نیز خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رضوانی با بیان این که مواد مخدر یکی از مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به شمار می‌رود، گفت: مبارزه با این پدیده ناهنجار اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد