Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقادیر زیادی سلاح و مهمات که بخشی از آن‌ها ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی است بار دیگر در مناطق آزاد شده از چنگال تروریست‌های تکفیری در استان قنیطره واقع در جنوب سوریه کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، این سلاح‌ها و مهمات هنگام جستجوی مناطق و روستا‌های آزاد شده از چنگال تروریسم در حومه جنوبی استان قنیطره کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخشی از این سلاح‌ها و مهمات و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته، ساخت آمریکا و اسرائیل است.

گروه‌های ویژه به همراه ارتش سوریه به جستجوی روستا‌ها و مناطق آزاد شده از چنگال تروریسم در سراسر این کشور ادامه می‌دهند و هدفشان آن است که زندگی به صورت کامل به حال طبیعی بازگردانده شود.

بیشتر بخوانید: کشف جدیدترین اسلحه های روز دنیا در مخفیگاه تروریست های داعشی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   سلاح‌های مکشوفه از تروریست‌های تکفیری در سوریه + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله به ایران پس گرفت!
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ