Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:33:04 GMT

نخودی 18 ساله مدال طلای آسیا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۱۷۶

نخودی 18 ساله مدال طلای آسیا را کسب کرد

محمد نخودی نفر سوم نوجوانان جهان و جوان‌ترین چهره تیم ملی کشتی آزاد موفق به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا شد.

به گزارش مشرق، در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی نفر سوم نوجوانان جهان و جوان‌ترین چهره تیم ملی با ۱۸ سال، نیز برای کسب مدال برنز به مصاف ایگیز ژاکیپ‌بکوف از قرقیزستان رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۹ بر ۸ به برتری رسید و در اولین حضور خود برای تیم ملی بزرگسالان صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی آزاد ایران در آسیا

نخودی پیش از این و در رقابت‌های مقدماتی که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به راهیابی حریفش به فینال، نخودی راهی گروه بازنده‌ها شد.وی در این مرحله فوجی‌نامی از ژاپن را برد و به رده‌بندی رسید.

در ادامه این رقابت‌ها کامران قاسمپور در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲ و یدالله محبی در سنگین وزن نیز برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست که روز گذشته برگزار شد، تیم ایران توسط رضا اطری در وزن ۵۷، بهمن تیموری در ۷۹ و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به ۳ مدال طلا رسید و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند. تیم ملی کشتی آزاد ایران به قهرمانی زودهنگام این رقابت‌ها رسیده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی قهرمانی آسیا کشتی آزاد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز

روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها  ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم