Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر نساجی جنگجو دارد.

به گزارش ایسنا، محمد علوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد و برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازیکنان را برای فردا به نهایت آمادگی خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نساجی تیم جنگجویی است و ما با تمام قدرت برابر این تیم به میدان می‌رویم. بازی این تیم برابر پیکان را آنالیز کردیم و شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم. در دیدار با فولاد و وقتی گل دوم را خوردیم و به بازی برگشتیم، کم تجربه بودیم و همین باعث شد به جای تساوی، شکست بخوریم. از این به بعد به دنبال گل زدن هستیم زیرا در بخش دفاعی تیم خوبی شدیم. نفت مسجدسلیمان در دیدار با ما حرفی برای گفتن نداشت.

علوی اضافه کرد: روی کاغذ تیم ما هنوز شانس صعود دارد اما نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم. من به عنوان یک مربی جوان در لیگ برتر کار خودم را انجام می‌دهم و هر چیزی که داشته باشم به بازیکنانم ارائه می‌دهم. اگر ۶ امتیاز به ما برگردد، تیم ما شایسته سقوط نیست. مدیرعامل ما به دنبال بازگرداندن آن ۶ امتیاز است و سعی خود را می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی به دلیل تداخل زمان پرواز تیمش و نشست خبری دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در این نشست شرکت نکرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی قائم شهر تيم فوتبال استقلال خوزستان لیگ هجدهم فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد

سرمربی تیم ملی لیست ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار در برابر تیم ملی ترکمنستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم‌ ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران