Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:59:12 GMT

یادداشت؛ سردار و یک آزمون دوباره

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۲۰۵

یادداشت؛ سردار و یک آزمون دوباره

همان طور که پیش بینی می شد کارلوس کی روش باز هم نام سردار آزمون را در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داد. 

به گزارش "ورزش سه"، او که به بهانه خداحافظی از تیم ملی در اردوی بازی با ازبکستان حاضر نشد بعد از این بازی البته دیگر حرفی از تیم ملی نزد. چرا که کی روش با او صحبت کرده بود و قرار گذاشته شد سردار در تمرینات تیم ملی به بهانه بازی های دوستانه مهر ماه شرکت کند و به خداحافظی موقت و کوتاه مدتش از تیم ملی پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سردار در جام جهانی بود که به خاطر انتقادات برخی از طرفداران تیم ملی دل چرکین شد و وقتی به ایران آمد از تیم ملی خداحافظی کرد و خطاب به اهالی فوتبال اعلام داشت در این برهه از زمان ترجیح می دهد بیشتر در کنارخانواده اش باشد تا اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شود و برای تیم ملی بازی کند.


طبیعی بود این تصمیم سردار با انتقادات دوباره از سوی هواداران تیم ملی مواجه شود و حتی کارشناسان فوتبال به خاطر دعوت دوباره سردار، از کی روش انتقاد کنند. 


یکی از منتقدین حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین بود که در اینباره گفت:« در مورد چنین مسأله‌ای سوابقی هم داشته‌ایم سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی هم از تیم ملی خداحافظی کردند و خود کی‌روش دیگر آن‌ها را به تیم ملی دعوت نکرد. وقتی من فهرست تیم ملی را دیدم از دیدن اسم سردار آزمون در بین بازیکنان دعوت شده تعجب کردم. سردار آ‌زمون بازیکن مستعد و خوبی است، اما او از تیم ملی خداحافظی کرده است حالا یا احساسی شده و چنین تصمیمی گرفته یا دلیل دیگری داشته است، اما وقتی بازیکنی از تیم ملی خداحافظی کرد دیگر نباید او را به تیم ملی دعوت کنیم. من مصاحبه‌های سردار آزمون را خواندم خودش چند بار تأکید کرد که از تیم ملی خداحافظی کرده است البته که آزمون لیاقت و شایستگی حضور در تیم ملی را دارد. تمام فاکتور‌های مناسب یک بازیکن خوب را دارد، ولی او از تیم ملی خداحافظی کرد.»

 


کی روش اما در واکنش به این انتقادها گفت که شیوه خداحافظی سردار آزمون با مهدی رحمتی فرق دارد. شاید اشاره کی روش به این بود که سردار آزمون در واکنش به انتقادات مردم از تیم ملی خداحافظی کرد اما مهدی رحمتی با میل خودش و در حساس ترین موقعیت ترجیح داد دیگر در کنار تیم ملی نباشد. 


هر آنچه بود، گذشت. واقعیت این است که سردار آزمون در توافقی که با کارلوس کی روش داشته بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر می شود و احتمالا در بازی با بولیوی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان خواهد آمد. این یک آزمون دوباره برای سردار است. 

 

خبرنگار: علبرضا هاشمی 

سردار آزمون تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد