Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون دومین دوره جذب تسهیل‌گران اقتصادی – اجتماعی در شهرستان‌های کوثر و خلخال خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرنگ کوهی با بیان اینکه این دوره جهت تکمیل شبکه تسهیل‌گری، با همکاری جهاددانشگاهی، گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی برگزار خواهد شد، افزود: به شرکت‌کنندگان پس از طی دوره‌های آموزشی و کسب موفقیت گواهینامه تسهیل‌گری اعطا خواهد شد، همچنین افرادی که دوره فوق را با موفقیت سپری نمایند در طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق معرفی شده به کار گرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطرنشان کرد: از افراد علاقه‌مند به تسهیل‌گری اقتصادی– اجتماعی که دارای دانش و ویژگی‌های اولیه تسهیل‌گری هستند پس از انجام بررسی‌های اولیه و کسب موفقیت در آزمون آنلاین که شامل آزمون عمومی هوش، استعداد تحصیلی و آشنایی با رایانه، آزمون تخصصی و آزمون شخصیتی است مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد و برای افراد گزینش شده دوره آموزش تسهیل‌گری برگزار خواهد شد. 
مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهارکرد: آزمون مذکور در 13 اردیبهشت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این آزمون می‌توانند تا 10 اردیبهشت ماه به آدرس: http://www.trmcg.com/fa/cooperation/facilitator  مراجعه کنند. 
بهرنگ کوهی تصریح کرد: برای ثبت نام در این آزمون شرایطی از جمله داشتن تابعیت ایران؛ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ داشتن حداقل 25 و حداکثر 45 سال؛ دارا بودن مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته‌های تحصیلی مربوطه با معدل حداقل 15؛ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای آقایان؛ بومی بودن یا حداقل اقامت 5 سال در شهرستان متبوع؛ عدم استخدام رسمی و پیمانی در دستگاه‌های دولتی و نداشتن سابقه محکومیت در نظر گرفته شده است. 
وی، تصویر کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان و عکس پرسنلی را از  مستندات مورد نیاز برای ثبت نام عنوان کرد و یادآور شد: فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت با اولویت گرایش های بازرگانی، صنعتی، کارآفرینی و فناوری اطلاعات، اقتصاد با اولویت گرایش‌های بازرگانی، نظری، کشاورزی، محیط زیست، توسعه و برنامه‌ریزی اقتصاد، مهندسی صنایع با اولویت گرایش‌های برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، تولید صنعتی و تکنولوژی صنعتی، کشاورزی با اولویت گرایش‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، اقتصاد کشاورزی، علوم دامی، مکانیزاسیون کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، ترویج و آموزش، جغرافیا با گرایش برنامه‌ریزی روستایی و توسعه روستایی، رشته حسابداری و رشته‌های علوم اجتماعی با کلیه گرایش‌ها می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اردبیل دستگاه های دولتی دوره های آموزشی رایانه کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود