Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:14:24 GMT

یادداشت: چرا استقلال به الدحیل حمله کرد؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۲۵۴

یادداشت: چرا استقلال به الدحیل حمله کرد؟

استقلال تهران بعد از درخشش در لیگ برتر با سد محکمی به نام الدحیل قطر مواجه شد تا با سه گل خورده دوحه را به قصد تهران ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر استقلال در هفته های اخیر نتایج درخشانی را در لیگ به دست نمی آورد کسی از شکست سنگین این تیم مقابل تیمی مثل الدحیل قطر این چنین تعجب نمی کرد. گرچه رویکرد هواداران از روز گذشته تا امروز حاکی از آن است که هنوز به صعود این تیم به مرحله بعدی امیدوار هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در بازی شب گذشته که در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار گردید مطابق انتظار، بازی را خوب شروع نکرد و این یاران روی فاریا بودند که قصد داشتند در همان نیمه اول کار را تمام کنند. اما رفته رفته استقلال فرم خوبش را در زمین هموار این ورزشگاه پیدا کرد و بازی را در اختیار گرفت اما برای باز کردن دروازه تیمی در کلاس الدحیل عملا برش کافی را نداشت، تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.


اما در نیمه دوم درست برعکس نیمه اول این شاگردان شفر بودند که بازی را خیلی خوب شروع کردند، اما قدر موقعیتی را که در همان دقیقه اول نیمه دوم نصیبشان شد را ندانستند تا خیلی زود توسط ستاره بی چون و چرای این بازی مهدی بن عطیه جریمه شوند و این گل در واقع همان نقطه عطف بازی بود. چرا که شیرازه استقلال بعد از دریافت گل از هم پاشید و جریان بازی به دست الدحیل افتاد که در ادامه منجر به گلهای دوم و سوم نیز شد در حالی که شاید اختلاف این دو تیم انصافا سه گل نبود.


به نظر می رسد وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول در دقیقه 56 خیلی زود دستور به ارائه یک بازی هجومی داد.


باید بپذیریم که استقلال هنوز به این مرز از آمادگی نرسیده است که بخواهد در برابر الدحیل در ورزشگاه خانگی‌اش آن هم با مهاجمان بسیار خطرناک و خط هافبک بسیار آماده ای که این تیم از آن بهره می برد از دقیقه 56 رو به یک بازی کاملا هجومی با عرض زیاد بیاورد که این شکل از بازی دقیقا همان چیزی بود که روی فاریا به دنبال آن بود .

 


شاید بهتر بود استقلال بعد از دریافت گل باز هم به همان روال قبلی، هر گونه فضا را از الدحیل بگیرد و با توجه به این که پاتوسی تبحر خاصی در زدن ضربات ایستگاهی دارد سعی در گرفتن خطا در نقاط مناسبی باشند. کاری که فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در دو سمت به راحتی از عهده آن بر می آمدند .


اگر این حربه موثر واقع نمی افتاد حالا وقتش بود در فاصله 7 تا 8 دقیقه باقی مانده به انتهای بازی استقلال تا حدودی تهاجمی تر عمل کند. همان کاری که  شفر بعد از دریافت گل اول دستورش را داده بود. استقلال با این شکل بازی ممکن بود شکست بخورد ولی قطعا نتیجه بازی به این شدت نمی بود.


به هرحال استقلال در اولین گام از مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا در دیدار مقابل الدحیل تن به شکست داد تا همچنان عادت جدیدش در این فصل را که همان عدم نتیجه گیری در برابر رقبای مستقیمش است را ترک نکرده باشد.

 

استقلال برای رسیدن به هدفش در لیگ برتر ایران و همچنین جام باشگاه های آسیا باید بتواند از حریف مستقیم خودش بگذرد، در غیر این صورت محال است که در پایان این فصل موفق به جلب رضایت هوادارانش بشود.


گفتنی است در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان با برتری محسوسی که نسبت به العین داشت در ورزشگاه هزاع بن زاید العین موفق شد با تک گل محمد الشلهوب هافبک خوش نقش و کهنه کارش به برتری دست یابد تا از همین روز اول برای سرگروهی گروه مرگ خط و نشان کشیده باشد.

 

سیامک قلیچ‌خانی

لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!